Με πολύ επιτυχία ολοκληρώθηκε το βιωματικό σεμινάριο “Introduction to Meditation & Mindfulness” στο studio του Happy Yogi!

Στο workshop αναφερθήκαμε στα πολύτιμα οφέλη του διαλογισμού στη ψυχοσωματική μας υγεία και κάναμε δραστικές τεχνικές για την αποφόρτιση της έντασης και την επίτευξη ηρεμίας στο νου.
Και επειδή μας το ζητήσατε, θα ακολουθήσει νέος κύκλος τεσσάρων μαθημάτων, ημέρα Παρασκευή, ώρα 20:00, από 25/05 έως 15/06 στο αγαπημένο Ηappy Υogi!

Σε αυτό τον κύκλο μαθημάτων εστιάζουμε σε δραστικές τεχνικές ενεργοποίησης του μηχανισμού της αναπνοής και αποφόρτισης της έντασης, καθώς και απλές πρακτικές διαλογισμού για να “ηρεμήσουμε” το νου. Δίνονται, επίσης, ερεθίσματα για τους πρακτικούς τρόπους εφαρμογής του διαλογισμού στην καθημερινότητά σας, με σκοπό την διεύρυνση της επίγνωσης και την καλύτερη ποιότητα ζωής!

Αφορά ασκούμενους μαθητές και δασκάλους της γιόγκα που θέλουν να γνωρίσουν τον διαλογισμό και την πρακτική εφαρμογή του στην καθημερινή ζωή.

Καθώς τα προγράμματα είναι πολύ δημοφιλή, δηλώστε έγκαιρα τη συμμετοχή σας.
Για περαιτέρω πληροφορίες που αφορούν το κόστος και την κράτηση θέσης, επικοινωνήστε με το Happy Yogi μέσω email ή τηλεφωνικώς:
Τηλ.: 210 2710033
Email: happy-yogi@happy- yogi.gr


Διαβάστε παρακάτω το ενδιαφέρον απόσπασμα από την παρουσίαση που έγινε, όσον αφορά τα πολύτιμα οφέλη του διαλογισμού στη ψυχοσωματική μας υγεία.

Τι λέει η επιστήμη της Νευρολογίας;

Κατά την επιστήμη της νευρολογίας, οι αρχικές εμπειρίες στα πρώτα χρόνια των σχέσεων μας, ηλικίας μεταξύ δώδεκα έως δεκαοκτώ μηνών, έχουν κωδικοποιηθεί στο νευρικό σύστημα του εγκεφάλου μας και έχουν διαμορφώσει τις δομές του εγκεφάλου, που χρησιμοποιούμε για να συσχετιζόμαστε στη ζωή μας.
Η επιστήμη της νευρολογίας, επίσης, υποστηρίζει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι από τα πιο τροποποιητικά όργανα στο σώμα και έχει την ικανότητα να αναπτύσσει νέους νευρώνες και να δημιουργεί νέες συνάψεις μεταξύ των νευρώνων σε όλη τη διάρκεια της ζωής του ανθρώπου.

Αυτό σημαίνει πως όλοι έχουμε την ικανότητα να δημιουργούμε νέα πρότυπα νευρώνων από νέες εμπειρίες και να προσπερνάμε παλιά, βλαπτικά και νοσηρά πρότυπα, με νέα και πιο υγιή πρότυπα συμπεριφοράς, που μας επιτρέπουν να σχετιζόμαστε με πιο ευπροσάρμοστους τρόπους.
Οι αρνητικές πεποιθήσεις μπορούν εύκολα να αναπρογραμματιστούν, φτάνει να ξέρουμε πώς να αποκτήσουμε πρόσβαση σε αυτές. Δεν αρκεί απλώς να αποφασίσουμε ότι θέλουμε να αλλάξουμε μια πεποίθηση. Ο υποσυνείδητος νους χρειάζεται να είναι ήρεμος και δεκτικός, για να δεχθεί να ακούσει κάτι καινούργιο.
Έτσι ένας τρόπος για να απευθυνθούμε στον υποσυνείδητο νου είναι να μεταβούμε σε κατάσταση ενεργητικής χαλάρωσης, κάτι που πετυχαίνουμε εύκολα με τη μέθοδο του διαλογισμού!
Όσο πιο συχνά λέτε ή σκέφτεστε κάτι, τόσο ενισχύονται οι νευρωνικές διαδρομές αυτής της σκέψης και τόσο πιο εύκολο γίνεται να κάνετε ή να πράξετε αυτή τη σκέψη στο μέλλον!

“Η σκέψη είναι η δράση σε πρόβα”
Σίγκμουντ Φρόυντ

 

Αναρτήθηκε από την Swami Nirvikalpa (Όλγα Αλεξίου).

 

Νεος κυκλος μαθηματων διαλογισμου!